Bestellen en leveren

Met ingang van 1 januari 2022 verzenden wij de bestellingen op dinsdag en vrijdag. Mocht je daar niet op kunnen wachten, neem dan even contact met ons op. Dan zorgen wij dat (indien mogelijk) de bestelling eerder verzonden wordt. In principe worden bestellingen die op dinsdag of vrijdag voor 15 uur gedaan zijn, diezelfde dag nog verzonden. Vanwege ons werk in de hulpverlening kan het echter voorkomen dat we de bestellingen al voor 15 uur verzonden hebben. Kan je niet op het volgende verzendmoment wachten? Neem ook dan contact met ons op. Samen vinden we altijd een oplossing!
Omdat wij het zonde vinden gebruikte dozen weg te gooien en voor elke verzending een nieuwe doos te gebruiken, verzenden wij ook in gebruikte dozen. Natuurlijk moeten deze wel stevig genoeg zijn om nogmaals gebruikt te kunnen worden.
Je bestelling wordt geleverd door DHL. De levertijd is afhankelijk van de drukte bij DHL maar in principe wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Op zondag worden er geen bestellingen geleverd.
Uiteraard houden we je op de hoogte van de status van de bestelling. Als het pakket onze webwinkel verlaat, ontvang je een verzendbevestiging van 112Toys en een email van DHL met daarin de track & tracecode. Daarmee kan je het pakket volgen vanaf het moment dat de verzendopdracht is aangemaakt tot jouw bezorgadres. Ben je niet thuis of verwacht je niet thuis te zijn? Dan kan je via de track & tracecode een andere afleverlocatie of ander aflevermoment kiezen. Treft de bezorger je niet thuis? Dan laat hij een bericht achter en kan je het pakket afhalen bij een servicepunt. Heb je geen track & tracecode ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.